sobota, 5 września 2015

Romantycznie i pastelowo!

Za oknem jesień w pełni. Po kilkutygodniowych upałach przyszło ochłodzenie i ulewa. Nastrój do kartkowania nieszczególny, więc zaczęłam sprzątać w mojej komodzie. Wynalazłam trochę ścinek i wykorzystałam je do zliftowania prostej ale i pięknej kartki Agaty, właścicielki sklepiku DreamCraft.

Poniżej oryginał:



I moja interpretacja:







Zmieniłam trochę format pracy i kolorystykę. Zachowałam układ poszczególnych elementów, dodałam jednak nieco od siebie. W końcu lift to lift!


Pracę zgłaszam na wyzwanie w Diabelskim Młynie




oraz Card Mania Challenges - Pastel Colors



a także Kartkowe ABC: R jak Różowy




9 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, dużo się tu dzieje :D Dziękujemy, że podjęłaś się liftu w Diabelskim Młynie. Powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przeurocze kolory :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, taka trochę romantyczna. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarze, jest mi bardzo miło, choć jak teraz patrzę to chyba trochę za dużo upchałam na tej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba! Jest super, efekt jest spójny z przesłaniem:) Come and play:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca, super kolory :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna! dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń