czwartek, 10 września 2015

Niemęsko męska, czyli bukiet róż dla mężczyzny

W sobotę idziemy z mężem na sześćdziesiątkę wujka Tomka. Standardowo już pojawił się dylemat prezentu, ale to pozostawiłam do załatwienia mężowi. Gdyby nie podołał - zawsze można włożyć coś w kopertę, więc ja podjęłam się próby zmontowania urodzinowej kartki.

Czy mężczyźnie wypada dawać róże? No jasne, że tak - wówczas, gdy ma zamiar obdarować nimi kobietę. Czy kobieta jednak powinna dawać mężczyźnie kwiaty? Może, jeśli jest ogrodnikiem. Czy z okazji urodzin dawać kartkę? Wreszcie - jeśli już - to jak powinna ona wyglądać?

Dylemat miałam duży, bo nieczęsto robię kartki dla mężczyzn. Z pomocą przyszły mi papiery Studio75 Mr&Mrs Black oraz ... nietypowe jak na męską kartkę wyzwanie "Kwiaty".

Tak oto prezentuje się złożona kartka:


Cekiny i koraliki dla mężczyzny... Można? Można!





I rozłożona sztaluga:



Jak Wam się podoba? Serdecznie dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze!

Użyłam:

Pracę zgłaszam na wyzwanie: 



1 komentarz: