wtorek, 24 listopada 2015

Coraz bliżej... koniec listopada!

Kończy się listopad, a wraz z nim zbliża nieubłaganie czas świątecznych przygotowań. Nie ukrywam, że projektowanie kartek świątecznych należy do moich ulubionych, są niezwykle wdzięczne i robią się praktycznie same!

Jestem tradycjonalistką. Dlatego świąteczne kartki też wyglądają u mnie bardzo tradycyjnie. Czerwień, zieleń i biel są moimi ulubionymi kolorami w tym sezonie.


Wprawdzie nie jestem za całoroczną produkcją kartek bożonarodzeniowych, ale wyjątkowo w tym roku niewielkie przygotowania poczyniłam już wczesną jesienią. Malutkie szyszeczki zbierałam z synkiem już od września w parku, do którego codziennie chodziliśmy. Mam ich teraz naprawdę duuużo!


Sama zabrałam się też za robienie kwiatków. Do ideału jeszcze im daleko, ale myślę że wyglądają nienajgorzej.



A tak prezentuje się kartka w całej okazałości:




Pracę zgłaszam na wyzwanie #11 studio75

oraz 


3 komentarze:

  1. Uroczy, świąteczny klimat :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tradycyjne kolory zawsze się sprawdzają, dziękuję za zabawę na blogu I like chellenges

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing work! Thank you from Studio75!

    OdpowiedzUsuń