niedziela, 16 sierpnia 2015

Na dzień dobry - zaproszenia!

Jestem przede wszystkim mamą. Wprawdzie brak mi w tym fachu doświadczenia, codziennie uczę się czegoś nowego, ale ponad wszystko kocham moje dziecię! Kocham też kartkowanie, nie tyle szeroko pojęty scrapbooking, ile same kartki. Dlatego na początek - w ramach zaproszenia do zaglądania na mojego bloga - zaproszenia. Produkcja dość archiwalna, bo prawie sprzed roku, mimo to ma dla mnie wartość sentymentalną i to od niej chcę zacząć przygodę z blogowaniem!

Przy zaproszeniach na Chrzest Święty długo szukałam jakiejś inspiracji. Koniec końców- postawiłam na prostotę, pastelowe barwy i perłowe wykończenie.



Użyłam:
Papier 30x30 - Duo - Paseczki - UHK
Papier 30x30 - Duo - Watson - UHK
Tasiemka satynowa - Anita's - Cream
Zestaw zawieszek - dziecięce 1008

Wykrojnik - Memory Box - Baby Carriage wózek 98528 

Przy zaproszeniach na pierwsze urodziny synka, pozwoliłam sobie już trochę poszaleć - w końcu dziecięca impreza powinna być kolorowa! Kupiłam piękny urodzinowy zestaw papierów w Lidlu i przystąpiłam do dzieła!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz